Veelgestelde vragen

INTRO

Antwoorden op de meest gestelde vragen!

Hoe plaats ik een bestelling? + -

Heeft u uw oog laten vallen op één of meerdere producten? Super! De volgende stap is heel simpel: u plaatst deze producten in het winkelmandje en als u klaar bent met shoppen, klikt u op “winkelmand”.

 

Stap voor stap wordt u door het aankoopproces geleid. Het is belangrijk dat u de juiste adresgegevens invoert, omdat uw pakket naar dat adres wordt gestuurd. Controleer daarom goed of deze gegevens kloppen, anders komt uw pakket niet aan. Heeft u een afwijkend bezorg- of factuuradres? Geen probleem, dit geeft u aan tijdens het bestelproces.

 

Om de bestelling af te kunnen ronden moet u het eens zijn met onze “Algemene Voorwaarden”.

 

Na afronding van uw bestelling krijgt u een bevestigingsmail.

 

LET OP: Nadat u uw bestelling heeft afgerond, kan u deze niet zelf meer wijzigen. Als er echter toch een foutje in de bestelling is geslopen, gelieve ons dan z.s.m. te contacteren via . Waar mogelijk, passen we de bestelling voor u aan!

 

Voor meer informatie, kijk bij ‘Bestellen & betalen‘.

Welke betaalmethoden zijn er? + -

Bij l’eef store heeft u keuze uit verschillende betaalmethoden, namelijk via:

  • Online bankieren (i.e. Bancontact, KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, ING Home’Pay)
  • Kredietkaart (i.e. VISA, MasterCard)

Voor meer informatie, kijk bij  ‘Bestellen & betalen‘.

Verzenden jullie ook internationaal? + -

Wij verzenden (voorlopig enkel) naar België en Nederland.

 

Voor meer informatie, kijk bij ‘Verzenden‘.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen in l’eef store? + -

Ja, uw pakket afhalen in l’eef store is GRATIS, ongeacht het aankoopbedrag. U kan uw pakket normaliter de volgende dag al ophalen in de winkel. We zullen het pakket dan 7 dagen voor u vasthouden; dus u kan langskomen wanneer u dat schikt.

 

Het adres van l’eef store is:
Onze-Lieve-Vrouwestraat 46
2800 Mechelen

Hoelang is de levertijd? + -

De levering van uw pakket gebeurt normaal gezien binnen de 1-3 werkdagen.

 

Tijdens feest- en soldenperiodes kan het iets langer duren. Onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om (stakingen, extreem slechte weersomstandigheden, pandemieën,…) kunnen er ook voor zorgen dat uw pakket iets langer onderweg is.

 

Voor meer informatie, kijk bij ‘Verzenden’.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen? + -

Plaats je een bestelling onder €100, dan bedragen de verzendkosten 5 euro naar België en 8 euro naar Nederland. Bedraagt je bestelling meer dan €100 dan verzenden we gratis.

 

Ook wanneer u uw bestelling komt ophalen in de ‘stenen’ winkel zijn er geen verzendkosten!

Kan ik bestelde artikelen retourneren? + -

U heeft 14 dagen de tijd om de artikelen die u besteld heeft via de webshop te ruilen of te retourneren. Zodra we uw pakket hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 14 dagen aan u terug.

 

Belangrijk: de artikelen moeten compleet zijn (bv. samen met een ceintuur o.i.d. die bij het oorspronkelijke product horen), in de originele verpakking zitten met de prijskaartjes erop, en mogen niet gedragen, gewassen of op enigerlei wijze beschadigd zijn.

 

Onze cadeaubonnen worden niet retour genomen (vanwege hun gepersonaliseerde vorm), geruild of uitbetaald in geld, ook niet gedeeltelijk.

 

Voor meer informatie, kijk bij ‘Retourneren’.

Worden uitverkochte producten aangevuld? + -

Voor zover het mogelijk is zullen uitverkochte producten worden aangevuld!

Kan ik mijn bestelling annuleren of veranderen? + -

Zodra u uw bestelling heeft betaald, is het niet meer mogelijk deze te annuleren of veranderen. Na ontvangst van uw bestelling, is het uiteraard wel mogelijk om de artikel(en) te ruilen.

 

Voor meer informatie, kijk bij ‘Retourneren’.

Heb je een item ontvangen dat je niet hebt besteld of is het item beschadigd? Dan kan je het volgende doen: + -

Als u een item heeft ontvangen dat u niet heeft besteld of het item is beschadigd, kan u de items naar ons terugsturen. De verzendkosten van retour zullen dan voor onze rekening worden genomen.

 

Voor meer informatie, kijk ook bij ‘Retourneren’.

Wat is jullie rekeningnummer? + -

Ons rekeningnummer is:

IBAN BE94 7512 0986 6614

BIC AXABBE22

t.n.v. LEEF BV.

Voor andere vragen of suggesties kan u altijd contact met ons opnemen via: + -
L’eef store

Onze-Lieve-Vrouwestraat 46

2800 Mechelen

E-mail:

Telefoonnummer: +32 15 41 21 43 (ma-vr, 10.00-18.00u)